Tentang aisya

By Aisyah Rahim at Sunday, October 18, 2009
Perlu ke saya cerita details pasal diri saya? Hehe. Saya cerita sikit-sikit ajela ye.
Cukuplah sekadar tahu nama saya Aisyah Rahim.
Saya baru je habis belajar. Ijazah Sarjanamuda Teknologi Maklumat Dengan Kepujian. Siapa-siapa yang nak ambil saya kerja silalah. Haha.

Saya ni suka sangat berangan sampai termimpi-mimpi apa yang diangankan sebelum tidur. Tak sukalah macam tu. Sebab bila apa yang diangankan tu takkan dapat.

Saya ni anak sulung. Saya suka nak kongsi apa-apa yang saya rasa dengan orang sampai saya rasa orang jemu nak dengar. So, thats whylah saya buat blog ni. Mungkin boleh dijadikan tempat meluahkan perasaan saya.

So, enjoy!


0 suka menconteng =):

 

Aisya Rahim Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare