Unexpected Feeling

By Aisyah Rahim at Monday, March 28, 2011
Assalamualaikum

Hai peeps. Hari ni hari Isnin as usual bangun pagi siap2 and go to office. Tak boleh nak bangun lambat dah. Sob sob sob.

Last weekend I balik my home sweet home. Yes Kedah. I apply leave for Friday and came back to KL yesterday. Am being so lazy lately. Rasa macam malas nak buat apa2 even for works. Tak suka feeling ni.

Okay, tutup cerita pasal malas. What I want to story here is when I was at home for last weekend, I found something that hurt my heart. Actually tak ada rasa apa dah pun cuma saja nak feeling sedih sikit sebab dah lama tak sedih. Haha. Bengong lah aku ni.

Here are the pictures for "somethings" that I found.

Key chain

A lot of memories here

Perfume box

Souvenir from somewhere

Masa terjumpa "somethings" ni dalam kotak yang dah lama tak terbuka, aku macam "Eeeee... sedihnyaaaa".. Konon2 feeling nak nangis la, tapi air mata ni dah tak boleh nak keluar dah. Tapi bagus juga. Tak penting pun menangis sebab orang yang tak sepatutnya kita sedih. Hehe. Apa aku merepek ni. Paham2lah ye.

First gaji dah dapat tapi dah nak habis. How to manage my money? Ouhhh still thinking.

Ni pulak aku terjumpa letter from one of my friend masa dekat matrik dulu. Dulu-dulu aku ni cukup sensitip. Suka sangat merajuk or terasa hati. Kawan aku ni pandai pujuk tau. Dia tulis surat yang sangat sweet but simple sangat. Yang penting aku really appreciate it. Aku simpan sampai sekrang. Lama dah tak contact dia. Rindu nak bergosip dengan dia.

Ni the letter.
Letter
"Kalau awak ada terbaca post ni. Saya minta maaf sangat dekat awak if saya ada buat salah dekat awak. Saya tak pernah niat pun nak bagi awak terasa dengan saya. Harap awak maafkan saya."

Okay, ni je kot update untuk hari ni. If aku rajin lagi aku update la. Teheeee...

Gudbye

0 suka menconteng =):

 

Aisya Rahim Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare