Unknown Feeling

By Aisyah Rahim at Monday, March 14, 2011
Salam and hai to all,

Selamat hari Isnin semua. Hari ni kan hari isnin and starting day for a new week for me. Hopefully it would be better day than previously. Tapi hari ni rasa macam bad sangat bila rasa mcam kena tipu. Rasanya lah tapi yak tahu betul ke tidak kena tipu. Tapi rasanya macam ye.

Apa kau rasa bila rasa macam kena tipu? Ok fine 'macam' not 'exactly' kena tipu. But it is same actually for me. Rasa macam hati ni kena siat-siat je but I try to be cool. Yup cool babeh. Banyak kali dah kot kena tipu kan. So apa salahnya kena tipu lagi. Kan kan? Sounds bad kan. I hate this. Really really hate this feeling.

Ada someone need my help and aku rasa pertolongan yang sangat besar yang if aku tolong dia la. Still thinking about it. Rasa macam taknak tolong, tapi tak sampai hati. Tapi tulah, aku ni macam kadang-kadang baik hati sangat dengan certain people. This is not good right? So how I can avoid it? Someone can u please give me a tip?

Sometimes aku rasa macam nekad dan sangat nekad dengan every decision yang aku pernah terfikir untuk buat. But sometimes I can't. Tulah kelemahan aku. Kadang-kadang aku rasa macam lemah sangat bila fikir apa yang patut aku buat untuk itu dan ini.

Dengan life sekarang ni aku rasa macam my life is not completed. Aku kan suka bercakap dan suka share problem dengan orang tapi bila dalam situasi yang macam sekarang ni rasa sedikit down. I need someone to talk and understand me. Banyak aku nak luahkan yang buat hati aku ni berat sangat.

So sekarang ni aku tengah fikir apa patut aku buat? Nak tolong ke tak nak? Nak percaya ke tak nak? Nak senyap je ke tak payah? Aku rasa aku memang patut buat something. Aku macam nekad juga kali ni. Tapi boleh ke lari dari masalah macam tu je? Nak nangis je rasa. Macam tak kuat. Tak suka la rasa macam ni.

Padahal hari isnin, kena la chill sikit. Janganlah down macam ni. Please Aisya please.

Okayla, tu je nak update.


0 suka menconteng =):

 

Aisya Rahim Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare