Jamuan Raya Division

By Aisyah Rahim at Friday, August 07, 2015
Assalamualaikum w.b.t.

Tak lama dah nak penghujung bulan Syawal yang mulia ini. Division aku pun adakan majlis sambutan Hari Raya yang kecil-kecilan sahaja.

Potluck sebenarnya, tapi unit aku bagi duit so sukatilah nak beli apa. Alkisahnya memasing tak tahu nak bawa apa. So jom cuci mata lagi.

Antara makanan yang ada

Muka nak bajet kurus

aku yang tak sedar diri dah makin membesar

Wefie dengan bosses

Wefie lagi

Tak aci bos nampak muda dari aku

Aku lagi tukang wefie

Dan wefie lagi

Makan lagi selagi belum menyesal

Aktiviti wefie belum tamat

Haa kurus sikit sebab terselindung

Yeah akhirnya nampak muka je.Haha
Kenyang perut senang hati.

Tapi lepas belek-belek gambar ni terus tak senang hati sebab nampak besar sangat.

So plan nak pegi gym time lunch hour.

Semoga tekad.

Amin

Mood kelaut


0 suka menconteng =):

 

Aisya Rahim Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare